loading...
طراحی دکوراسیون داخلی | مرجع تخصصی دکوراسیون داخلی
محمدرضا افشار بازدید : 147 شنبه 11 خرداد 1398 نظرات (1)

گروه تحریریه نوآذین در مقاله استفاده از رنگ بنفش در دکوراسیون اتاق خواب و معرفی روتختی لایکو به معرفی روتختی لایکو که این نوع روتختی با طرح "آراگل" دارای رنگ بنفش وطرح سفید رنگ روی آن است پرداخته است.

استفاده از رنگ بنفش در دکوراسیون اتاق خواب و معرفی روتختی لایکو

 روتختی لایکو:

دریم لایف, کالای خواب لایکو, کالای خواب تک نفره لایکو, کالای خواب نوآذین, کالای خواب یک نفره, کالای خواب یک نفره نوآذین,استفاده از رنگ بنفش در دکوراسیون اتاق خواب و معرفی روتختی لایکو

محمدرضا افشار بازدید : 247 پنجشنبه 09 خرداد 1398 نظرات (0)

فتودراپه : در مقاله خرید اینترنتی روتختی پسرانه و انتخاب رنگ رو تختی پسرانه به بررسی انتخاب روتختی که مناسب پسرها و روحیانشان باشد می پردازیم.

خرید اینترنتی روتختی پسرانه و انتخاب رنگ رو تختی پسرانه

خرید اینترنتی روتختی پسرانه,روتختی پسرانه,انتخاب رنگ رو تختی پسرانه,رو تختی پسرانه,روتختی

محمدرضا افشار بازدید : 109 دوشنبه 06 خرداد 1398 نظرات (0)

دکوراسیون منزل بازیگران تِیلور سوییفت

دکوراسیون منزل بازیگران تِیلور آلیسون سوییفت ، خواننده و نوازنده ی مشهور آمریکایی زاده ی ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹ می باشد که مجموعه ای بی نظیر از خانه هایی مطابق سلیقه ی خود دارد که در شهر هایی چون نیویورک، نشویل، جزیره رود و لس آنجلس قرار داشته است.
تیلور آلیسون سوئیفت (به انگلیسی: Taylor Alison Swift) (زادهٔ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹) (۲۲ آذر ۱۳۶۸ ه‍. ش) خواننده و ترانه‌سرای اهل آمریکا است.

او در شهر وایومیسینگ پنسیلوانیا بزرگ شد و در سن چهارده‌سالگی برای پیشرفت در موسیقی کانتری به نشویل تنسی نقل مکان کرد.

او قراردادی را با بیگ ماشین رکوردز امضاء کرد و به جوان‌ترین ترانه‌نویس انتشارات موسیقی سونی/ای‌تی‌وی تبدیل شد.

او در اکتبر ۲۰۰۶، اولین آلبومش را که نام خودش را برای آن انتخاب کرده بود منتشر کرد.

آهنگ «ترانهٔ ما» او را به جوان‌ترین هنرمندی تبدیل کرد که به رتبهٔ اول جدول داغ‌ترین ترانه‌های کانتری رسیده‌است.

سوئیفت در سال ۲۰۰۸ نامزد بهترین خواننده جدید در جوایز گرمی سال ۲۰۰۸ شد.

محمدرضا افشار بازدید : 127 شنبه 04 خرداد 1398 نظرات (0)

پاف و یا به عبارتی پوف چیست؟ به همراه نکاتی درباره خرید مبل

نکاتی که اثناء خرید مبل و پاف باید به آن توجه شود !!!

از جمله اصطلاحاتی که هنگام خرید مبل از فروشندگان می شنوید اصطلاح پارچه نانو و یا پاف که پوف هم گفته می شود است (بعدا در همین متن درباره پاف بحث خواهیم کرد) و این درواقع از شگردهایی است که اخیراً فروشندگان مبل برای جلب عقیده مشتریان به کار می‌برند. یکی از نکاتی که هنگام خرید مبل باید به آن پروا کنید این است که چقدر فضا دارید و مبل را متناسب با فضای منزل برگزیدن کنید.

 

ریشه لغت مبل

واژه مبل از زبان فرانسوی وارد زبان پارسی شده است که ریشه‌ی آن واژه meubles است.اما برابر کلمه مبل در زبان انگلیسی واژه sofa است.در بازار ایران، مبل به دو نوع مبل استیل (کلاسیک) و مبل راحتی دسته می‌شوند.

به نظر می‌رسد کلمه مبل استیل در ترجمه Classic style sofa به معنای «مبل با طرح سنتی» وارد زبان فارسی شده باشد یا این که از برگردان Steel sofa به معنای «مبل فلزی» رواج مکشوف باشد که در هر صورت کلمه نادرستی است. زیرا style به معنای طرح و مدل است و هیچ دسته‌بندی خاصی را مشخص نمی‌کند. همچنین steel نیز به معنای فلز است که تقریباً هیچ مبل استیل فلزی در بازار ایران یافت نمی‌شود.

انواع مبلمان

هنگام خرید مبل معمولاً فروشندگان وعده‌های درباره گارانتی تعویض یا امثال آن می‌دهند دو گونه مبلمان اصلیوجود دارد: مبلمان روکش دار و مبلمان موردی.
مبلمان روکش دار به آن تقسیم از مبلمانی اطلاق می‌شود که در آن یک پوشش نرم برای نشستن وجود دارد و در چهره دربایستن در آن فنر می‌گذارند لغایت قابلیت ارتجاعی آن افزایش پیدا کند و سپس آنرا روکش می‌کنند، مانند مبل‌های نشیمن و کاناپه‌ها که حائز بالشتک هستند.

مبلمان موردی هم به افزار و اثاثیه ای اطلاق می‌شود که فاقد تقدیر بالشتک دار هستند، مانند: میز، ویترین،کابینت و قفسه(dot) هر یک از این دو گونه مبلمان می‌توانند از کالاها مختلفی ساخته شوند که عموماً گونه ها چوبی و غیر چوبی آن در بازار‌های ایران موجود می‌باشند. عمده محصولات مبله از چوب سخت (چوب جنگلی) یا چوب نرم ساخته می‌شوند.

چوب مشکل به چوب درختانی همانند : ماهون (ماهاگونی)، گردو، افرا، بلوط، گیلاس، غان (توس)، ساج، و پی کان و چوب نرم هم به چوب درختانی نظیر: کاج و صنوبر، ماموت (چوب سرخ)، و سدر اطلاق می‌شود. مبلمانی که از چوب‌های نرم ساخته شده باشد به مراتب از مبلمان هایی که با چوب‌های دشوار ساخته می شوند ارزانتر است.

محمدرضا افشار بازدید : 73 یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

هنگامی که از انتخاب پرده ای مناسب برای پنجره یک محیط صحبت به میان می آید، اغلب ما آن را تنها به عنوان پوششی محفوظ برای ایجاد استقلال فردی در محیطی خصوصی و همچنین عنصری دکوراسیونی می شناسیم.

حال آنکه پرده علاوه براینها، نقشهای کاربردی بسیار مهم و متعدد دیگری نیز در طراحی داخلی ساختمان دارا می باشد که ایفای هر یک از آنها، باتوجه به نیازها و شرایطی از قبیل میزان نورگیری محل، نقشه و معماری ساختمان، سلیقه، چشم انداز بیرون و غیره متفاوت خواهد بود. لذا به جهت تنوع بسیار در مدل، رنگ و جنس پارچه های مصرفی برای این منظور، بر آورده نمودن سطح وسیعی از نیازها امکان پذیر است.

پرده منزل, پرده خانه, نقش پرده, پرده تزیینی, جنس پرده, پرده مدرن,    

محمدرضا افشار بازدید : 217 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

آشنایی با تاریخچه پیدایش انواع کاغذ دیواری در ایران و جهان

تاریخچه کاغذ دیواری ورود این محصول به ایران به دوران حکومت ناصرالدین شاه قاجار بازمی گردد. وی که علاقه ای خاص به شیوه های معماری و هنر مغرب زمین داشت، در زمان نوسازی کاخ گلستان با پوشاندن دیوارهای آن کاخ توسط کاغذ دیواری های وارداتی از زمره نخستین افرادی شد که ...

 

تاریخچه کاغذ دیواری, کاغذ دیواری سه بعدی, کاغذ دیواری اتاق خواب, انواع کاغذ دیواری, آشنایی با کاغذ دیواری

 

محمدرضا افشار بازدید : 219 سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی، مجمع زیبایی‌ها مانند یک بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی است که همه اعضای خانواده را به خود سرگرم می‌کند. یک طراحی داخلی مرده و بی‌روح چیزی جز یک روح سرگردان نخواهد بود که خانه شما را با خود به قعر دنیای مردگان می‌برد. داخل آپارتمان شما فرقی نمی‌کند که در جنوبی‌ترین نقطه شهر باشد و یا در شمالی‌ترین و گران‌ترین قسمت شهر، اگر طراحی داخلی شما زیبا و دلپسند نباشد، هیچ روحیه‌ای در آن نخواهید داشت.

نکات طراحی دکوراسیون داخلی

البته نظم و طراحی داخلی کمی با هم متفاوت هستند. دکوراسیون و زیبایی داخلی خانه بدون نظم بسیار کم‌رنگ و بی‌ارزش می‌شود. شما برای نمایان کردن سلیقه خود در دکوراسیون داخلی منزل خود، باید به آن نظم بدهید. در یک طراحی داخلی درجه یک همه چیز سر جای خود هستند و از ریزترین نکات برای انتقال یک حس بصری عالی استفاده شده است.

محمدرضا افشار بازدید : 59 شنبه 21 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

یکی از جالب ترین کار ها مربوط به خرید روتختی عروس می باشد و بخاطر تنوع در

طرح ها و رنگ های آن انتخاب کمی سخت می شود و وقتی می خواهیم در مورد

عروسی حرف بزنیم اولین گزینه جهیزیه است واولین کالا جهیزیه تکمیل اتاق خواب

و تکمیل اتاق خواب ما به روتختی عروس میرسیم روتختی هاعروس یکی از اجزای

مهم اتاق خواب عروس است روتختی عروس تکمیل کننده زیبایی جهیزیه عروس است باید به هنگام خرید روتختی عروس باید به آن توجه کنیم.

ابعاد رو تختی عروس :

روتختی,کالای خواب,خرید اینترنتی روتختی عروس,ابعاد روتختی عروس,ساتن,روتختی عروس,ابعاد روتختی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 257
  • بازدید سال : 2,007
  • بازدید کلی : 15,709